“Een klacht is een waardevol kwaliteitsadvies. Door te luisteren naar feedback van cliënten en er van te leren kunnen wij de kwaliteit van onze zorg structureel verbeteren en de cliënttevredenheid vergroten”
Jan de Hoog: Directeur CBKZ
Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Als je vindt dat wij daarin tekort zijn geschoten of anderszins vindt dat wij je niet goed hebben geholpen horen wij dat graag van je. We kunnen door middel van een gesprek proberen hier samen uit te komen. Wij willen leren van onze fouten en onze praktijkvoering indien nodig en waar mogelijk verbeteren. Als een gesprek het probleem niet oplost, bestaat de mogelijkheid je klacht voor te leggen aan de Klachtencommissie.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur) via 0880245123.
Voor meer informatie kijk ook op: